Najczęściej zadawane pytania

Zapoznaj się z najczęstszymi pytaniami

Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy w ciągu 24h od jego potwierdzenia. Czas dostawy zależy od wybranej formy transportu. Obecnie paczki nadajemy za pośrednictwem Kuriera oraz Paczkomatów Inpost oraz Pocztex. W obu przypadkach doręczane są zazwyczaj kolejnego dnia roboczego. Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. W szczycie sezonu wysyłkowego mogą również nastąpić niewielkie opóźnienia w dostawie. Status zamówienia można sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.

Tak. Wszystkie przesyłki pakujemy w neutralne, nieoznaczone opakowania, które nie zawierają logo ani żadnych sugestywnych treści. Dane nadawcy nie wskazują na zawartość paczki, dzięki czemu możesz mieć pewność pełnej dyskrecji na każdym etapie dostawy.

Wszystkie informacje znajdziesz w zakładce zwroty i reklamacje.

Nie musisz posiadać konta, aby zrobić u nas zakupy. Pamiętaj jednak, że rejestrując się w naszym sklepie możesz:

• zamawiać szybciej,
• wygodnie śledzić status swoich zamówień,
• sprawdzać historię zakupów,
• łatwiej dokonać zwrotu.

Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.

Skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z naszym biurem obsługi:
+48 453-171-177
Kontakt@erochic.pl

Kontakt z nami

Jeśli potrzebujesz. się z nami skontaktować, możesz wysłać nam e-mail na: kontakt@erochic.pl
lub skontaktować się z nami telefonicznie: 453-171-177

Dane firmy:
DB GROUP
Ul. Leszczynowa 230,
43-378 Rybarzowice
NIP: 9372729038